Ami érdekesség, hogy a kezdeti lelkesedés azért most is alább hagyott idővel – de ezt ismerjük be, teljesen normális., de messze nem annyira, mint korábban a Present Plundernél. Azt írta Frank, hogy most inkább a Siege mód használati rátája körül van.
Hosszabb távon kb a Siege népszerűségét hozta, ami elfogadható, de nem ez lett volna a cél. 1. nap a userek 73%-a játszott vele, a 18 napon már csak 46%, ami azért elég nagy visszaesés.
Mivel, Frank elmondása szerint a Hot Zone mód sose volt tervezve a fix elemek közé, így nem váratlan a lépés se. De:
- Csomót tanultak belőle és már megvannak a fejlesztési ötleteik
- Elégedettek alapvetően a teljesítményével.
Ami fontos, hogy azt is figyelték itt, hogy miként hat a játék egészére a plusz térkép. És összességében az volt a gond, hogy a játékosok szét aprózták magukat a plusz egy választható irány közben. Ami kihatott a játékos bázis egészére, és az nem jó a Supercell-nek se, mivel nem az volt a végeredmény, hogy mindennel játszottak, hanem elkezdtek inkább a könnyebb megoldásra fókuszálni csak, 1-1 nehezebb map-et pedig passzolni.
A számunkra megnyugtató eredmény most, hogy egészen széles körű adatokat közöltek már most is le, ami mutatja, hogy elég komoly rendszer fut a játék mögött mind fejlesztős, de tervezői oldalon is.
Hamarosan jön majd megint új map, izgatottam várjuk. 🙂 Addig is, sok kupát mindenkinek!
– Rorschach –